Odpowiednia dystrybucja ulotek

Opublikowany Kategorie: Marketing

 

Nawet w czasach telewizji i internetu masowo produkuje się ulotki. Hasłami reklamowymi na nich zawartymi zajmują się firmy marketingowe, o ich stronę wizualną dbają najlepsi graficy a dystrybucją zajmują się opłacani ulotkarze, którzy traktują to niejednokrotnie jako główne źródło dochodu.

Ulotki w dłoniach, ulotki na stojakach

polecane stojaki na ulotkiWiele firm decyduje się na wysłanie w teren grupy osób, zajmujących się roznoszeniem ulotek. Chociaż wielu ludzi ulotek nie weźmie, bądź zaraz wyrzuci je na śmietnik, część jednak zapozna się z ich treścią. Z kolei część ludzi, która zapoznała się z treścią ulotek, zainteresuje się ofertą i dokona zakupu promowanych w ten sposób towarów i usług. Jednak praca ulotkarza nie zawsze jest najbardziej efektywną formą dystrybucji ulotek. Wiele osób traktuje to jako dość nachalną formę promocji, co niejednokrotnie rodzi opór. Dlatego też polecane stojaki na ulotki są dość często o wiele bardziej skuteczne. Umiejscowienie stojaka z ulotkami może być dowolne (jeżeli oczywiście posiadamy jakiegokolwiek rodzaju prawa do terenu, na którym chcemy stojak postawić, bądź uzyskujemy zgodę osoby takie prawa posiadającej). W takie sytuacji ulotkę może zabrać osoba bezpośrednio zainteresowana, i skorzystać z informacji na niej zawartych. Dodatkowo, jeżeli stojak na ulotki jest odpowiednio wyeksponowany, mijający go ludzie bardziej, bądź mniej świadomie zarejestrują nazwę firmy, oraz podstawowe informacje jej dotyczące. Dzięki temu popularność firmy znacząco wzrośnie, co może przyczynić się do zwiększenia obrotu.

Ulotki wciąż mają bardzo duże znaczenie w kampaniach marketingowych. Niestety, często ulotkarze są omijani, co powoduje brak możliwości zaznajomienia szerszego grona potencjalnych odbiorców z ofertą. Z tego właśnie względu dobrym rozwiązaniem wydają się być stojaki reklamowe, które w delikatny sposób promują firmę.